برنامه مطالعاتی حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

برنامه مطالعاتی حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

  • ۰
  • ۰

تفاوت برنامه موسسه حرف آخر با برنامه سایر موسسه ها

تفاوت در آموزش رایج یا پیشرفته و مشاوره حرف آخر می باشد اما آن چه که می تواند به شما در این بازه زمانی کمک کند و باعث پیشرفت شما شود کدام است؟ با ما باشید تا بهترین ها را برای شما معرفی کنیم.

آموزش رایج

دانش آموزی که از تیرماه یا همان ابتدای تابستان تصمیم دارد تا به شروع مطالعه دروس خود بپردازد طبق برنامه های رایجی که در کشور ما وجود دارد دانش آموز تا دی ماه فقط می تواند نصف سال دوازدهم و نصف یکی از پایه ها یا دهم یا یازدهم را مطالعه کند تازه این زمانی اتفاق می افتد که داوطلب نهایت استفاده را از زمان و برنامه خود برده باشد، پس با این حساب از تیر ماه تا دی ماه ۷ ماه طول می کشد تا آموزش صورت بگیرد فقط و فقط آموزش نه چیز دیگر، بعد از آن  امتحان های دی ماه و نزدیک به یک ماه زمان یک داوطلب را از آن خود می کند پس فقط دو ماه می ماند تا عید فرا برسد.

 

مشکلات یک داوطلب کنکوری از بهمن ماه در آموزش رایج

در سه ماه باقی مانده که می شود بهمن و اسفند و فروردین دانش آموز باید خود را برای مطالعه و آموزش سایر قسمت ها از جمله نیمه دوم دوازدهم و یکی دیگر از پایه ها بپردازد که اگر فقط کمی دقت کنید متوجه می شوید که اصلا نمی تواند توازن برقرار شود چرا که هفت ماه اول سال را برای ۵۰ درصد مطالب وقت گذاشته و سه ماه را هم برای ۵۰ درصد دیگر مطالب باید زمان گذاشت که کاری بسیار سخت و امکان ناپذیر می باشد.

البته در این میان تدریس معلمان که از بهمن ماه شروع می شود نیز با سرعت بیشتری پیش می رود و به قول معروف گازش را می گیرندو تدریس می کنند، برخی مباحث را که به فروردین ماه می رسد با سرعت بسیار بالا بیان کرده و برخی را نیز به دلیل عدم زمان کافی به خود داوطلب واگذار می کنند که باز هم کار را برای دانش آموز سخت و سخت تر می کنند.

حال می بینید که فقط و فقط یک ماه مانده تا مطالب را جمع آوری کرده و باید یک جمع بندی داشته باشید و در این مدت یک تمرین و تکرار کوچک و کوتاهی داشته باشید. در این میان ممکن است یک سوال برای شما ایجاد شود که آیا صرفا آموزش و داشتن یک جمع بندی کوتاه می تواند یک داوطلب را به موفقیت برساند؟ مطمئنا که خیر

نظر استاد منتظری و استاد کامیار در این بود که تجربه چندین و چند ساله آن ها این را می گوید که تا جمع بندی و تمرین و تکرار ۷ بار نباشد این اتفاق لازم برای رتبه برتر شدن رخ نمی دهد پس سیستم آموزشی رایج نمی تواند آنطور که باید به یک داوطلب در کنکور برای تبدیل شدن به یک رتبه برتر کمک کند.

آموزش پیشرفته

در آموزش پیشرفته، آموزش کل دروس به جای ۱۰ ماه به ۴ ماه کاهش پیدا کرد. شاید این سوال در ذهن شما نقش پیدا کند که آیا این آموزش فشرده شده است؟ در پاسخ باید اینگونه بگویم که خیر، آموزش به روشی دیگر و به صورتی دیگر می باشد و کاملا متفاوت است یعنی تمامی مطالب پراکنده جمع شده اند و به یک شکل دیگر در آمده و در دل یک نقشه راه، یک الگو، یک پویانمایی یا در واقع تصاویر متحرک واقع شده اند و این روش ها سبب می شوند تا در ۴ ماه آموزش با کیفیت صورت بگیرد و از مشاوره حرف آخر نیز بهره مند می شوید.

پس با این اوصاف از زمان شما تا کنکور ۷ ماه باقی مانده است. خب پس در آموزش پیشرفته در قسمت اول بخش مطالعه و آموزش در ۴ ماه اول پرونده اش بسته شد. در قسمت دوم دیگر خبری از آموزش نیست تمرین و تکراره، و داخلش آموزش های سریع وجود دارد که در آن تا دی ماه هر ماه می توان یک بار مرور کامل دروس را انجام داد یعنی سه بار مرور رخ خواهد داد و بعد از امتحانات دی ماه تا زمان امتحانات خرداد ماه شما می توانید در ۴ ماه باقی مانده نیز باز ۴ بار دیگر مرور و تمرین و تکرار داشته باشید.

استفاده از مشاوره حرف آخر، راه ملحق شدن شما به جمع رتبه برترها

دوستان دیدید که با آموزش پیشرفته در طول یک سال می توان یک بار آموزش دید و ۷ بار مرور و تمرین و تکرار داشت و این سبب می شود تا مطالب به طور کامل در ذهن شما تثبیت شده و هرگز دچار فراموشی نشوید و به قدرت تسلط بالایی در این مورد دست پیدا کنید و خود را در میان رتبه برترها قرار دهید و این اتفاق زمانی رخ می دهد که شما از برنامه مشاوره حرف آخر نهایت استفاده را ببرید.

مزایای آموزش پیشرفته نسبت به آموزش رایج

وقتی یک فردی با آموزش پیشرفته پیش می رود در این مدت زمانی که فقط آموزش می بیند فقط و فقط نسبت به مطالب ۷۰ درصد تسلط کامل دارد حالا چه این مدت زمان به ۴ سال کشیده شود چه در ۴ ماه آموزش ببینید این درصد فقط ۷۰ می باشد اما وقتی سه بار مرور و تمرین و تکرار دارید این مقدار به ۹۰ درصد می رسد و در ۴ بار مرور و تکرار دیگر به درصد ۱۰۰ دست پیدا خواهید کرد با توجه به توضیحات داده شده مشخص است که هرچه دانش آموز به سمت حرفه ای شدن پیش می رود کارش بسیار سخت تر و سنگین تر می شود.



منبع: انتشارات موسسه حرف آخر

 

  • ۹۸/۱۰/۲۷
  • سالار مهربان

حرف آخر

مشاوره موسسه حرف آخر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی