برنامه مطالعاتی حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

برنامه مطالعاتی حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

  • ۰
  • ۰

کنکور

بنیان گذار این مجموعه عبدالرضا منتظری که خود نیز تدریس درس ریاضی مجموعه را برعهده دارد می باشد. اولین قدم موسسه حرف آخر در ارائه محتواهای آموزشی با درس ریاضی و تدریس استاد منتظری آغاز شد و با توجه به استقبال داوطلبان کنکور از این سبک آموزشی رفته رفته برای سایر دروس نیز از چنین آموزشی استفاده شد و پایه های اصلی موسسه حرف آخر شکل گرفت. موسسه حرف آخر یکی از تولید کنندگان محتواهای آموزشی می باشد اما آموزش خود را به شیوه ای کاملا متفاوت از سایر منابع و موسسات آموزشی ارائه می دهد؛ همه ما این ضرب المثل معروف را حداقل یکبار شنیده ایم " خواهی نشوی رسوا، همرنگ جماعت شو" اما با توجه به وضعیت کنونی در مورد موفقیت موسسه حرف آخر می توان ضرب المثل بالا را به این شکل بازنویسی کرد: "خواهی نشوی رسوا، برعکس جماعت شو". حرف آخر موسسه ای با حدود ده سال سابقه در آموزش می باشد.

اما ممکن است برای شما جای سوال باشد که دلیل اینکه نام این موسسه تولید کننده محتواهای آموزشی بر سر زبان ها می حرف آخر انقلابی در آموزش ابتدایی تا کنکور باشد چیست؟ دلیل آن هم مفهومی شدن سوالات زیست می باشد و دیگر نمی توان با حفظ کردن به سوالات این درس پاسخ داد. دلیل اشاره به این ضرب المثل معروف، ارتباط محبوبیت موسسه حرف آخر با توجه به نوپا بودن این مجموعه است. دومین پروژه، پروژه 6040 حرف آخر می باشد که به برنامه دوماهه نیز معروف تجربه برترین آموزش دروس کنکور با موسسه حرف آخر است. تا اینجای کار به صورت کامل با حرف آخر و سبک تدریس آن آشنا شدید و نوبت به معرفی پروژه هایی است که از سمت این موسسه ارائه می شود که یکی از آن ها پروژه 6040 حرف آخر می باشد که یک آموزش دو ماهه است و دومین پروژه هم برنامه هزار ساعته حرف آخر می باشد. بارها برای همگی رخ داده است که فردی از ما سوال بپرسد، پاسخ آن را بدانیم اما نتوانیم آن را برای فرد توضیح دهیم و متوجه شود، اما با کمک پویا نمایی و شهودی سازی این مشکل حل شده است و به صورت کاملا مفهومی داوطلب می تواند مطالب را به صورت کامل یاد بگیرد. در ادامه می توانید 10 آزمون جامع حرف آخر را هم مشاهده کنید.

اما پویا نمایی یک پایه دیگر هم دارد و آن هم پایه الگو سازی است! سبکی با عنوان پویا نمایی در آموزش کنکور جای گرفته است و خصوصیات خود را دارد که به شدت در روند یادگیری تاثیر گذار است. بعد از به پایان رساندن آموزش داوطلب برای تثبیت و تسلط مطالب 20 آزمون جامع شبیه ساز کنکور را خواهد داشت که توسط برترین اساتید کشور طراحی شده است و بسیار به کنکور نیز شبیه است و تطابقات خوبی نیز با کنکور دارد. سبک جدیدی که این مجموعه آموزشی ارائه داد سبب شد تا بتواند در مدت زمان کوتاه جایگاه خوبی در مسیر آموزش کشور پیدا کند و در حال حاضر نیز ارائه دهنده منابع آموزشی به صورت نشر دیجیتال برای پایه های اول ابتدایی تا دوازدهم و کنکور می باشد. تا قبل از سال 90 درس زیست شناسی آمار خوبی از لحاظ پاسخگویی داشت اما الان داستان اندکی متفاوت است به نوعی که میانگین پاسخ به تست های زیست شناسی کنکور کمتر از 10 درصد می باشد. در ادامه می توانید ریاضی جامع 3 حرف آخر را هم مشاهده کنید.

یک فرصت فوق العاده برای بهره مند شدن از پکیج پنج روز با حرف آخر که در 5 روز با برنامه ریزی دقیق قادر خواهید بود توانایی پاسخگویی به 40 تست قطعی کنکور را پیدا کنید. اما خبر خوب ارائه بیست درصد از کل آموزش حرف آخر به همراه آزمون و کتاب و برنامه ریزی به صورت رایگان می باشد. کمک می کند چیزی که در ذهن مدرس می گذرد را دانش آموز بتواند مشاهده کند. اما ویژگی محبوب این آزمون ها وجود پاسخنماست یعنی این بار پاسخ ها نیز برای دانش آموز به نمایش گذاشته خواهد شد و همین موضوع باعث می شود تا بتواند با هر آزمون یک بار دروس را نیز مرور کند. زیست سه لایه حرف آخر که توسط اساتید این مجموعه استاد رضا شعبانی، استاد محمد شاکری و استاد هومن روان ارائه می شود. امروز به صورت کامل به معرفی حرف آخر، محتواهای آموزشی این مجموعه خواهیم پرداخت و همچنین یکی از دروس این مجموعه را به صورت کامل بررسی خواهیم کرد پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از معرفی کامل موسسه حرف آخر ویژه داوطلبان کنکور دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

  • ۹۹/۰۹/۳۰
  • سالار مهربان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی