برنامه مطالعاتی حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

برنامه مطالعاتی حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

  • ۰
  • ۰

حرف آخر

بنیان گذار این مجموعه عبدالرضا منتظری که خود نیز تدریس درس ریاضی مجموعه را برعهده دارد می باشد. سبکی با عنوان پویا نمایی در آموزش کنکور جای گرفته است و خصوصیات خود را دارد که به شدت در روند یادگیری تاثیر گذار است. دلیل آن هم مفهومی شدن سوالات زیست می باشد و دیگر نمی توان با حفظ کردن به سوالات این درس پاسخ داد. اما پویا نمایی یک پایه دیگر هم دارد و آن هم پایه الگو سازی است! ممکن است بارها و بارها نام حرف آخر را از طریق برنامه های تلویزیونی شنیده باشید و یا در شبکه های مجازی اینستاگرام، تلگرام و وبسایت ها حداقل برای یک بار در مورد این موسسه آموزش کنکور شنیده باشید! اما ممکن است برای شما جای سوال باشد که دلیل اینکه نام این موسسه تولید کننده محتواهای آموزشی بر سر زبان ها می باشد چیست؟ در لایه اول با انیمیشن داوطلب به عمق مفهوم هر مبحث سفر خواهد کرد و همه چیز را به صورت شهودی مطالعه می کند، در لایه دوم خط به خط کتاب درسی توسط مدرس برای داوطلب بررسی و تحلیل خواهد شد و در لایه سوم هم تمامی تیپ تست هایی که ممکن است از هر مبحث طرح شود برای دانش آموز بررسی خواهد شد و به صورت کامل گزینه ها نیز تحلیل می شوند. در ادامه می توانید زبان هشتم حرف آخر را هم مشاهده کنید.

سبک جدیدی که این مجموعه آموزشی ارائه داد سبب شد تا بتواند در مدت زمان کوتاه جایگاه خوبی در مسیر آموزش کشور پیدا کند و در حال حاضر نیز ارائه دهنده منابع آموزشی به صورت نشر دیجیتال برای پایه های اول ابتدایی تا دوازدهم و کنکور می باشد. در حال حاضر هم این مجموعه توانسته است آموزش خود را گسترده تر ارائه دهد و برای مقاطع ابتدایی و متوسطه اول هم محتوای خود را ارائه دهد و دانش آموزان در هر پایه ای که باشند بتوانند از آن استفاده کنند. اما اینجا نوبت به سبک آموزشی این موسسه می رسد که تا کنون به آن تجربه برترین آموزش دروس کنکور با موسسه حرف آخر اشاره کرده ایم. اولین قدم موسسه حرف آخر در ارائه محتواهای آموزشی با درس ریاضی و تدریس استاد منتظری آغاز شد و با توجه به استقبال داوطلبان کنکور از این سبک آموزشی رفته رفته برای سایر دروس نیز از چنین آموزشی استفاده شد و پایه های اصلی موسسه حرف آخر شکل گرفت. امروز به صورت کامل به معرفی حرف آخر، محتواهای آموزشی این مجموعه خواهیم پرداخت و همچنین یکی از دروس این مجموعه را به صورت کامل بررسی خواهیم کرد پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در ادامه می توانید زبان هفتم حرف آخر را هم مشاهده کنید.

موسسه حرف آخر یکی از تولید کنندگان محتواهای آموزشی می باشد اما آموزش خود را به شیوه ای کاملا متفاوت از سایر منابع و موسسات آموزشی ارائه می دهد؛ همه ما این ضرب المثل معروف را حداقل یکبار شنیده ایم " خواهی نشوی رسوا، همرنگ جماعت شو" اما با توجه به وضعیت کنونی در مورد موفقیت موسسه حرف آخر می توان ضرب المثل بالا را به این شکل بازنویسی کرد: "خواهی نشوی رسوا، برعکس جماعت شو". دلیل اشاره به این ضرب المثل معروف، ارتباط محبوبیت موسسه حرف آخر با توجه به نوپا بودن معرفی کامل موسسه حرف آخر ویژه داوطلبان کنکور این مجموعه است. اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید و قصد دارد بیشتر در مورد موسسه حرف اخر اطلاعات کسب کنید این گزارش خبری همان چیزیست که به دنبال آن هستید. تا اینجای کار به صورت کامل با حرف آخر و سبک تدریس آن آشنا شدید و نوبت به معرفی پروژه هایی است که از سمت این موسسه ارائه می شود که یکی از آن ها پروژه 6040 حرف آخر می باشد که یک آموزش دو ماهه است و دومین پروژه هم برنامه هزار ساعته حرف آخر می باشد.

پویانمایی یا ارائه آموزش به شکل انیمیشن و تصویر سازی از سوی حرف آخر از سال 90 معرفی شد. طبق شعار دپارتمان زیست حرف آخر زیست سه لایه یعنی دانش آموز با یکبار مشاهده لوح های آموزشی حرف آخر برای هر مبحث مانند این است که سه بار آن مبحث را مطالعه کرده باشد. همانگونه که از اسم آن پیداست برای اتمام این پروژه دانش آموز به حدود 1000 ساعت زمان نیاز دارد، یعنی دانش آموزی که روزانه ده ساعت مطالعه داشته باشد در حدود 4 ماه می توان کل آموزش به همراه حل 10 هزار تست و 10 آزمون شبیه ساز کنکور را به پایان برساند و برای کنکور به تسلط کامل دست پیدا کند. همین موضوع باعش شده است تا زمان آموزش کاهش پیدا کند و مدرس عمده زمان را صرف حل و بررسی کل تست های سراسری حرف آخر انقلابی در آموزش ابتدایی تا کنکور کند. در واقع پروژه 6040 مخصوص داوطلبانی است که زمان کمی تا کنکور دارند و فشرده شده آموزش صفر تا صد می باشد.

  • ۹۹/۰۹/۳۰
  • سالار مهربان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی