برنامه مطالعاتی حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

برنامه مطالعاتی حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

  • ۰
  • ۰

زیست حرف آخر

کنکور

موسسه حرف آخر یکی از تولید کنندگان محتواهای آموزشی می باشد اما آموزش خود را به شیوه ای کاملا متفاوت از سایر منابع و موسسات آموزشی ارائه می دهد؛ همه ما این ضرب المثل معروف را حداقل یکبار شنیده ایم " خواهی نشوی رسوا، همرنگ جماعت شو" اما با توجه به وضعیت کنونی در مورد موفقیت موسسه حرف آخر می توان ضرب المثل بالا را به این شکل بازنویسی کرد: "خواهی نشوی رسوا، برعکس جماعت شو". سبکی با عنوان پویا نمایی در آموزش کنکور جای گرفته است و خصوصیات خود را دارد که به شدت در روند یادگیری تاثیر گذار است. نمی توان دانش آموز یا داوطلبی را پیدا کرد که از حفظ کردن فرمول زیاد احساس رضایت کند؛ همین امر باعث شده است الگو سازی حرف آخر به شدت محبوب شود، یعنی دانش آموز به جای اینکه برای هر سوال یک فرمول یاد بگیرید، کل سوالات یک مبحث را تنها با یک الگو حل خواهد کرد که به شدت نیز در سرعت وی تاثیر خواهد گذاشت، شاید باورکردنی نباشد اما در این مجموعه کل فیزیک در قالب کمتر از 20 الگو آموزش داده شده است. این پروژه هر سال از بهمن ماه ارائه می شود و شامل دو قسمت آزمون و آموزش است. در ادامه می توانید زیست حرف آخر را هم مشاهده کنید.

در حال حاضر هم این مجموعه توانسته است آموزش خود را گسترده تر ارائه دهد و برای مقاطع ابتدایی و متوسطه اول هم محتوای خود را ارائه دهد و دانش آموزان در هر پایه ای که باشند بتوانند از آن استفاده کنند. بعد از به پایان رساندن آموزش داوطلب برای تثبیت و تسلط مطالب 20 آزمون جامع شبیه ساز کنکور را خواهد داشت که توسط برترین اساتید کشور طراحی شده است و بسیار به کنکور نیز شبیه است و تطابقات خوبی نیز با کنکور دارد. تا اینجای کار به صورت کامل با حرف آخر و سبک تدریس آن آشنا شدید و نوبت به معرفی پروژه هایی است که از سمت این موسسه ارائه می شود که یکی از آن ها پروژه 6040 حرف آخر می باشد که یک آموزش دو ماهه است و دومین پروژه هم برنامه هزار ساعته حرف آخر می باشد. زیست سه لایه حرف آخر که توسط اساتید این مجموعه استاد رضا شعبانی، استاد محمد شاکری و استاد هومن روان ارائه می شود. دومین پروژه، پروژه 6040 حرف آخر می باشد که به برنامه دوماهه نیز معروف است. در ادامه می توانید شیمی حرف آخر را هم مشاهده کنید.

در قالب این پروژه داوطلب تنها در 2 ماه قادر خواهد بود که کل آموزش دروس را به پایان برساند و در 40 روز هم مشغول مرور و تمرین تکرار شود. همین موضوع باعش شده است تا زمان آموزش کاهش پیدا کند و مدرس عمده زمان را صرف حل و بررسی کل تست های سراسری کند. اما خبر خوب ارائه بیست درصد از کل آموزش حرف آخر به همراه آزمون و کتاب و برنامه ریزی به صورت رایگان می باشد. تا قبل از سال 90 درس زیست شناسی آمار خوبی از لحاظ پاسخگویی داشت اما الان داستان اندکی متفاوت است به نوعی که میانگین پاسخ به تست های زیست شناسی کنکور کمتر از 10 درصد می باشد. برنامه هزار ساعته از پروژه هایی است که همیشه ارائه می شود و منحصر به زمان خاصی نیست. سبک جدیدی که این مجموعه آموزشی ارائه داد سبب شد تا بتواند در مدت زمان کوتاه جایگاه خوبی در مسیر آموزش کشور پیدا کند و در حال حاضر نیز ارائه دهنده منابع آموزشی به صورت نشر دیجیتال برای پایه های اول ابتدایی تا دوازدهم و حرف آخر انقلابی در آموزش ابتدایی تا کنکور کنکور می معرفی کامل موسسه حرف آخر ویژه داوطلبان کنکور باشد. در واقع پروژه 6040 مخصوص داوطلبانی است که زمان کمی تا کنکور دارند و فشرده شده آموزش صفر تا صد می باشد.

اولین قدم موسسه حرف آخر در ارائه محتواهای آموزشی با درس ریاضی و تدریس استاد منتظری آغاز شد و با توجه به استقبال داوطلبان کنکور از این سبک آموزشی رفته رفته برای سایر دروس نیز از چنین آموزشی استفاده شد و پایه های اصلی موسسه حرف آخر شکل گرفت. ممکن است بارها و بارها نام حرف آخر را از طریق برنامه های تلویزیونی شنیده باشید و یا در شبکه های مجازی اینستاگرام، تلگرام و وبسایت ها حداقل برای یک بار در مورد این موسسه آموزش تجربه برترین آموزش دروس کنکور با موسسه حرف آخر کنکور شنیده باشید! پویانمایی یا ارائه آموزش به شکل انیمیشن و تصویر سازی از سوی حرف آخر از سال 90 معرفی شد. اما پویا نمایی یک پایه دیگر هم دارد و آن هم پایه الگو سازی است! دلیل آن هم مفهومی شدن سوالات زیست می باشد و دیگر نمی توان با حفظ کردن به سوالات این درس پاسخ داد. امروز به صورت کامل به معرفی حرف آخر، محتواهای آموزشی این مجموعه خواهیم پرداخت و همچنین یکی از دروس این مجموعه را به صورت کامل بررسی خواهیم کرد پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. دلیل اشاره به این ضرب المثل معروف، ارتباط محبوبیت موسسه حرف آخر با توجه به نوپا بودن این مجموعه است.

  • ۹۹/۰۹/۳۰
  • سالار مهربان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی