برنامه مطالعاتی حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

برنامه مطالعاتی حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

  • ۰
  • ۰

 

دینی کنکور یکی از مباحث عجیب و غریب است زیرا آمار جالبی در این زمینه وجود دارد. به عنوان مثال ، در سال 97 ، از تقریباً 1 میلیون شرکت کننده در سه گروه آزمایشی ، ریاضی و انسانی ، فقط 3 نفر توانستند دینی را 100 بزنند، 2 نفر در رشته تجربی و 1 نفر در ریاضیات. در علوم انسانی ، هیچ کس موفق به گرفتن 100٪ نشد ، اما فقط در رشته تجربی 34 نفر توانستند در فیزیک 100 امتیاز کسب کنند ، این بدان معنی است که دوره عمومی بسیار دشوارتر از دوره تخصصی است ، و حتی عنوان تجربی کنکور یک دوره است. آمار 84. اما در سال 1997 ، حدود 586 نفر توانستند در آزمون دین در آزمون دین قبول شوند. عرض سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان خوبم. من شایسته کمک هستم من با انتشار مقاله ای جنجالی درباره بودجه بندی دین و زندگی کنکور حرف آخر در خدمت شما هستم.

 

علاوه بر بودجه کنکور دینی ، مشاوره کاملی در مورد دوره کنکور دینی و سپس درصد و نتایج داوطلبان در پاسخ به کنکور دینی سوال بر اساس آمار دقیق ارائه شده توسط ارزیابی سازمان خواهیم داشت.

تو این مقاله می تونید نحوه 100 زدن تو دینی کنکور رو کامل یاد بگیرید کافیه به صفحه چگونه دینی کنکور را صد بزنیم مراجعه کنید.

مقایسه بودجه دین و زندگی سیستم های جدید و قدیمی

بودجه بندی سیستم های جدید و قدیم متفاوت است زیرا بین درس های دین و زندگی سیستم های جدید و قدیمی تفاوت های اساسی وجود دارد. اما چه تفاوت هایی وجود دارد؟ دین و زندگی نظام قدیم بیشتر مبتنی بر شعر و روایت است ، اما سیستم جدید بیشتر مبتنی بر متن است و آزمون ورودی سوال نیز بر همین اساس است. سیستم جدید دارای فصل های کمتری نسبت به سیستم قدیمی است ، بنابراین سیستم جدید 34 درس دارد و سیستم قدیمی 42 درس دارد ، بنابراین می توان گفت که سیستم جدید حجم کمتری را شامل می شود ، این به معنای زمان بیشتری برای تجزیه و تحلیل ، تمرین و بررسی است. بیشتر. در کنار این مقاله ، حتما بودجه دوره های کنکور را از این سایت بررسی کنید.

در ادامه می توانید مهمترین درس های دینی کنکور را هم مطالعه کنید.

 

بودجه بندی دین و زندگی

این بودجه کنکور دین و زندگی برای رشته های ریاضی ، تجربی و انسانی متفاوت است. به عنوان مثال ، بودجه دینی کنکور در ریاضیات و فیزیک ، به جای 9 آزمون در سال یازدهم ، 9 آزمون از سال دوازدهم توسعه یافته است ، اما میانگین بودجه دینی کنکور 9 آزمون از یازدهم و از پایه های 10 و 12 برای هر 8 آزمون طراحی شده و شامل 25 تست بودجه بندی سوال برای آزمون ورودی است.

تمام کنکورهای دینی سوال حدود 17 دقیقه طول می کشد ، به این معنی که برای هر سوال از بودجه دین و ریاضیات ، دوره های آزمایشی و زندگی ، حدود 40.8 ثانیه در دسترس است.

در ادامه می توانید محصولات دین و زندگی کنکور را هم مشاهده کنید.

فیلم های فوق 4 نفر از 15 نفر را نشان می دهد که در سال 1998 ، با کمک مذهبی پروفسور یوسفیان پور دینی به طور متوسط ​​در 7 دقیقه توانستند در آزمون ورودی صد امتحان دهند. برای درک کامل قدرت استاد یوسفیانپور در تعالیم دینی ویدئوی فوق را مشاهده کنید و می توانید با آموزش دینی پروفسور یوسفیانپور پرونده صفر تا صد آموزش دینی را در کمتر از 48 ساعت ببندید و به بالاترین درصد ممکن برسید. برای کسب اطلاعات و آماده سازی می توانید با شماره 02166576371 تماس بگیرید یا فرم زیر را پر کنید.

 

بودجه بندی موضوعی

علاوه بر بودجه بندی اولیه کنکور ، نوع دیگری از بودجه نیز موجود است که دین و زندگی کنکور را در نظر می گیرد که به عنوان بودجه بندی موضوعی شناخته می شود. در تصویر بالا بودجه بندی کنکور دینی را مشاهده می کنید. به عنوان یک موضوع کنکور تجربی و طبقه بندی دروس دیگر بر روی شعر و داستان سرایی برای کنکور متمرکز است ، اما برای آشنایی با نحوه مطالعه شعر و روایت ، حتماً از طریق صفحه نمونه آموزش حرف اخر ، نمونه آموزش مذهبی حرف آخر را بررسی کنید تا بتوانید مطالعه کنید آنها را به صورت رایگان این بخش را بررسی کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی