برنامه مطالعاتی حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

برنامه مطالعاتی حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

  • ۰
  • ۰

اگر از کارگران معدن بپرسید که هر روز چه زمانی را تلف می کنید ، اکثریت قریب به اتفاق افراد دارای سوال "کلاس" را فرا می گیرند.

 

اما آیا حقیقت داستان باید اینگونه باشد؟ آیا واقعاً برای ما خوب نیست که به صحبت های معلم در کلاس گوش دهیم؟

 

کلاس درس جایی است که می توانید زمان مطالعه خود را در روز دو برابر کنید. شما نمی دانید که کافی است کلاس بی فایده باشد. فقط وقت خود را برای بیرون رفتن از کلاس حساب نکنید. چه کسی می تواند بهتر از معلمی که سالها در کنکور آموزش داده است به ما بیاموزد؟ آیا واقعاً نمی خواهید کل فرآیند را در کلاس یاد بگیرید و نمی خواهید زمان بیشتری را برای آزمایش و یادگیری در خانه بگذرانید؟

 

آیا تا به حال در کلاس فعال بوده اید؟ آیا تا به حال در کلاس چیزی یاد گرفته اید و وزن کم کرده اید یا نتیجه معکوس به شما داده است؟ البته جواب منفی است. در غیر این صورت ، باید خودتان مشکل را پیدا کنید. یک بار ، فقط یک بار در کلاس از کاغذ و قلم استفاده کنید ، و سپس همه کار را ادامه دهید و مواد را در آنجا بیاموزید. معتقدم نتایج شما را شگفت زده خواهد کرد.

 

برای آخرین بار پیشنهاد می کنم از کلاس درست استفاده کنید که نتیجه خوبی برای شما خواهد بود.

 

 

 

توانایی

در پاراگراف قبلی ، ما در مورد اهمیت خواندن مطالب قبل از تدریس معلم و تحرک در کلاس بحث کردیم. وقت آن است که او را رها کرده و حرکت کنیم. هنگامی که به خانه رسیدید و خود را تازه کنید ، این بهترین فرصت برای تسلط بر آنچه امروز آموخته اید است. برای انجام این کار ، باید به طور خلاصه به بروشورها و کتابهای درسی معلم نگاه کنید.

 

البته این به شما نیازی به صرف وقت زیاد ندارد ، زیرا می توانید در کلاس با معلم بخوانید و مطالعه کنید. پس از بررسی سریع کلیت موضوع ، باید وقت بگذارید و زنان را آزمایش کنید. آزمون سراسری ممکن است مهمترین منبع شما باشد ، اما نمی توان اهمیت یک آزمون کتبی با ایده های جدید را نادیده گرفت. لطفاً بخاطر داشته باشید که این آزمونها آزمونهای آموزشی هستند ، هدف ما از شرکت در این آزمونها آشنایی با انواع مختلف آزمونها است و ما قصد داریم جنبه های مختلف هر مبحث را به طور دقیق یاد بگیریم. برای گرفتن مدرک کارشناسی ارشد باید تست های کافی برای یک زن انجام دهید.

 

وقتی گفتیم که شما باید آزمایشات زیادی را انجام دهید ، منظور ما این است که شما به آزمایشات مربوط به یک موضوع خاص ، به خصوص آزمون های مربوط به موضوع کشورش ، پاسخ می دهید ، آنقدر که دلیل طراحی هر آزمون را نیز فهمیدید . پاسخگویی به آزمون برای شما محدودیتی ندارد. شما باید به 10 تست پاسخ دهید. شما باید این توانایی را داشته باشید: با مشاهده صورت هر آزمون در مورد موضوع ، به سرعت راه حلی برای یافتن پاسخ صحیح پیدا خواهید کرد.

  • ۹۹/۰۷/۱۲
  • سالار مهربان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی