برنامه مطالعاتی حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

برنامه مطالعاتی حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

  • ۰
  • ۰

موسسه اجی مجی

چرا ما از دبستان اجی و مجی برای آموزش استفاده می کنیم؟
جمله ای که بارها و بارها می شنویم این است که "پیشگیری بهتر از درمان است". هر یک از ما برای فرزندان خود آرزوهایی داریم ، مانند رویاهای پزشک یا مهندس شدن. با این حال ، در سال های اخیر ، حتی در دانشگاه ها ، ما باید با افرادی روبرو شویم که مشکلات اساسی دارند و چیزهای ساده را نمی فهمند.

دوره اجی و مجی
دوره اجی و مجی


بنابراین ، مشکلات پیشگیری در اینجا نقش دارد. دانش آموزان دوره ابتدایی که از این پس به خوبی یاد گرفته اند ، ادامه تحصیل در آموزش عالی ، از جمله دوره متوسطه اول و متوسطه ، با "دانش آموزان شما از ابتدا ضعیف نیستند" روبرو نخواهند شد "چنین عبارتی. از طرف دیگر ، این نوع یادگیری به یکی از جالب ترین سرگرمی های وی و حتی سرگرمی های وی تبدیل می شود و همه این کارها توسط آجی ماجی انجام می شود.

مدارس ابتدایی آژی و مازی شامل چه دانش پایه ای است؟
جونیور اجی و مجی
جونیور اجی و مجی
مدارس ابتدایی آجی و ماجی شامل کلیه پایه های ابتدایی ، یعنی کلاس های یک تا شش است. مهمترین مزیت بسته نرم افزاری اجی و مجی ، کم بودن آموزش است ، از طرف دیگر سرگرم کننده نیز هست ، به این معنی که دانش آموزان دیگر نیازی به یادآوری چیزی ندارند و می توانند با کمک آجی و ماجی انیمیشن را کاملا مفهومی بیاموزند. نتیجه این آموزش از اجی و مجی به دست آوردن بهترین نتیجه آزمون است و دانش آموزان برای ورود به سطح بالاتر آمادگی کامل دارند ، بنابراین رقابت سالم تر و دقیق تر است.

 

موسسه اجی مجی

  • ۹۹/۰۷/۲۰
  • سالار مهربان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی