برنامه مطالعاتی حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

برنامه مطالعاتی حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

  • ۰
  • ۰

کنکور

تا اینجای کار به صورت کامل با حرف آخر و سبک تدریس آن آشنا شدید و نوبت به معرفی پروژه هایی است که از سمت این موسسه ارائه می شود که یکی از آن ها پروژه 6040 حرف آخر می باشد که یک آموزش دو ماهه است و دومین پروژه هم برنامه هزار ساعته حرف آخر می باشد. طبق شعار دپارتمان زیست حرف آخر زیست سه لایه یعنی دانش آموز با یکبار مشاهده لوح های آموزشی حرف آخر برای هر مبحث مانند این است که سه بار آن مبحث را مطالعه کرده باشد. اما ویژگی محبوب این آزمون ها وجود پاسخنماست یعنی این بار پاسخ ها نیز برای دانش آموز به نمایش گذاشته خواهد شد و همین موضوع باعث می شود تا بتواند با هر آزمون یک بار دروس را نیز مرور کند. بارها برای همگی رخ داده است که فردی از ما سوال بپرسد، پاسخ آن را بدانیم اما نتوانیم آن را برای فرد توضیح دهیم و متوجه شود، اما با کمک پویا نمایی و شهودی سازی این مشکل حل شده است و به صورت کاملا مفهومی داوطلب می تواند مطالب را به صورت کامل یاد بگیرد. همانگونه که از اسم آن پیداست برای اتمام این پروژه دانش آموز به حدود 1000 ساعت زمان نیاز دارد، یعنی دانش آموزی که روزانه ده ساعت مطالعه داشته باشد در حدود 4 ماه می توان کل آموزش به همراه حل 10 هزار تست و 10 آزمون شبیه ساز کنکور را به پایان برساند و برای کنکور به تسلط کامل دست پیدا کند. در ادامه می توانید فیزیک نظام جدید حرف آخر را هم مشاهده کنید.

همانگونه که از اسم آن پیداست برای اتمام این پروژه دانش آموز به حدود 1000 ساعت زمان نیاز دارد، یعنی دانش آموزی که روزانه ده ساعت مطالعه داشته باشد در حدود 4 ماه می توان کل آموزش به همراه حل 10 هزار تست و 10 آزمون شبیه ساز کنکور را به پایان برساند و برای کنکور به تسلط کامل دست پیدا کند. در قالب این پروژه داوطلب تنها در 2 ماه قادر خواهد بود که کل آموزش دروس را به پایان برساند و در 40 روز هم مشغول مرور و تمرین تکرار شود. در قالب این پروژه داوطلب تنها در 2 ماه قادر خواهد بود که کل آموزش دروس را به پایان برساند و در 40 روز هم مشغول مرور و تمرین تکرار شود. برای دریافت این بسته کافیست همین الان عبارت "5 روز" را به سامانه 10002907 ارسال کنید یا با مشاورین ارشد حرف آخر تماس بگیرید تا به صورت کامل راهنمایی شوید. در ادامه می توانید کتاب های حرف آخر را هم مشاهده کنید.

برای دریافت این بسته کافیست همین الان عبارت "5 روز" را به سامانه 10002907 ار سال کنید یا با مشاورین ارشد حرف آخر تماس بگیرید تا به صورت کامل راهنمایی حرف آخر انقلابی در آموزش ابتدایی تا کنکور شوید. حرف آخر موسسه ای با حدود ده سال سابقه در آموزش می باشد. تا اینجای کار به صورت کامل با حرف آخر و سبک تدریس آن آشنا شدید و نوبت به معرفی پروژه هایی است که از سمت این موسسه ارائه می شود که یکی از آن ها پروژه 6040 حرف آخر می باشد که یک آموزش دو ماهه است و دومین پروژه هم برنامه هزار ساعته حرف آخر می باشد. پویانمایی یا ارائه آموزش به شکل انیمیشن و تصویر سازی از سوی حرف آخر از سال 90 معرفی شد. اولین قدم موسسه حرف آخر در ارائه محتواهای آموزشی با درس ریاضی و تدریس استاد منتظری آغاز شد و با توجه به استقبال داوطلبان کنکور از این سبک آموزشی رفته رفته برای سایر دروس نیز از چنین آموزشی استفاده شد و پایه های اصلی موسسه حرف آخر شکل گرفت. اما خبر خوب ارائه بیست درصد از کل آموزش حرف آخر به همراه آزمون و کتاب و برنامه ریزی به صورت رایگان می باشد.

زیست سه لایه حرف آخر که توسط اساتید این مجموعه استاد رضا شعبانی، استاد محمد شاکری و استاد هومن روان ارائه می معرفی کامل موسسه حرف آخر ویژه داوطلبان کنکور شود. برنامه هزار ساعته از پروژه هایی است که همیشه ارائه می شود و منحصر به زمان خاصی نیست. همین موضوع باعش شده است تا زمان آموزش کاهش پیدا کند و مدرس عمده زمان را صرف حل و بررسی کل تست های سراسری کند. تا قبل از سال 90 درس زیست شناسی آمار خوبی از لحاظ پاسخگویی داشت اما الان داستان اندکی متفاوت است به نوعی که میانگین پاسخ به تست های زیست شناسی کنکور کمتر از 10 درصد می باشد. امروز به صورت کامل به معرفی حرف آخر، محتواهای آموزشی این مجموعه خواهیم پرداخت و همچنین یکی از دروس این مجموعه را به صورت کامل بررسی خواهیم کرد پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید و قصد دارد بیشتر در مورد موسسه حرف اخر اطلاعات کسب کنید این گزارش خبری همان چیزیست که به دنبال آن هستید.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تجربه برترین آموزش دروس کنکور با موسسه حرف آخر لطفا از صفحه ما بخواهید.

  • ۹۹/۰۹/۳۰
  • سالار مهربان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی