برنامه مطالعاتی حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

برنامه مطالعاتی حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

  • ۰
  • ۰

پروژه 6040 و پروژه صفر تا صد در حرف آخر دو پروژه شناخته شده در زمینه آموزش کنکور هستند ، اما بسیاری از دانشجویان تفاوت پروژه 6040 با صفر تا صد حرف آخر را نمی دانند. به همین منظور ، من ، شایان مامندی ، کارشناس دانشگاهی و مشاور ارشد مجتمع آموزشی حرف آخر امروز تصمیم گرفتم تفاوت بین پروژه صفر تا صد و 6040 حرف آخر را به طور کامل بررسی کنم و راهنمایی های لازم را در مورد انتخاب شما ارائه دهم. بهترین منبع مناسب برای هر سطح داوطلب. دهم توصیه می کنم این مقاله را تا انتها بخوانید و اگر تجربه استفاده از هر یک از بسته های صفر تا صد حرف آخر یا 6040 را دارید ، آن را از طریق نظرات به اشتراک بگذارید تا سایر عزیزان نیز از تجربیات شما بهره مند شوند. برای تماس مستقیم با من برای مشاوره در زمینه تهیه محصولات متناسب با سطح خود ، می توانید مستقیماً با شماره 02166576182 تماس بگیرید.

 

معرفی پروژه 4 ماهه حرف آخر

اولین نکته ای که در اینجا ذکر خواهیم کرد در رابطه با نام های دیگر این پروژه است. مطمئناً نام پروژه صفر تا صد حرف آخر ، برنامه 1000 ساعته حرف آخر ، برنامه چهار ماهه حرف آخر را بارها شنیده اید. همه این اسامی مربوط به یک پروژه هستند و نامگذاری آنها فلسفه خاص خود را دارد. کل راه حل آموزشی و آزمایشی پروژه صفر تا صد حرف آخر در قالب تقریباً 600 ساعت آموزش و حل تست در اختیار دانشجو قرار می گیرد. در بدترین حالت ، دانش آموزی که در پایین ترین سطح ممکن باشد ، فیلم آموزشی را در هر ساعت دو ساعت کامل می کند. این بدان معنی است که برای تکمیل کل پروژه تقریباً 1200 ساعت طول می کشد. به طور معمول ، تکمیل این پروژه هزار ساعت طول می کشد. به همین دلیل فلسفه نامگذاری هزار ساعته این پروژه است.

 

اکنون دانش آموز ضعیفی را در نظر بگیرید که هر ساعت دو ساعت یک فیلم آموزشی را به پایان می رساند. این داوطلب برای تکمیل کل پروژه ، یعنی حدود 1200 ساعت ، به زمان دو برابر نیاز دارد. این بدان معنی است که داوطلبی که به طور متوسط ​​ده ساعت در روز مطالعه می کند ، 1200 ساعت مطالعه را در 120 روز به پایان می رساند و پروژه را به پایان می رساند. بنابراین ، فلسفه نامیدن این پروژه به عنوان یک پروژه 4 ماهه یکسان است.

در ادامه می توانید برنامه 1000 ساعته حرف آخر را هم مشاهده کنید.

پروژه صفر تا صد حرف آخر شامل فیلم های آموزشی برای 8 درس ادبیات ، عربی ، دین و زندگی ، انگلیسی ، ریاضی ، فیزیک ، زیست شناسی و شیمی است. در این پروژه داوطلب همچنین 10 موضوع شبیه ساز کنکور دریافت خواهد کرد. همراه با این بسته ، بسته ای شامل محاسبات و هفت الگوی طلایی زیست شناسی ارسال می شود که به داوطلب کمک می کند تا سرعت تست را افزایش دهد. همه اینها با یک برنامه ریزی زمانی دقیق و حجمی همراه است ، که به عنوان برنامه قطار حرف آخر شناخته می شود. برنامه ای که بطور کامل مشخص می کند دانش آموز چه درسی را باید روزانه بخواند ، چه مباحثی از هر درس را مرور کند و برای مطالعه و نوشتن هر مبحث برای مشاهده و نوشتن جزوه و حل سوالات چقدر زمان لازم است

 

معرفی پروژه 6040 حرف آخر

معرفی پروژه 6040

پروژه 6040 حرف آخر که در سال 1997 رونمایی شد ، انقلابی در آموزش کشور ایجاد کرد. این پروژه کوچکترین پروژه آموزشی کنکور است و طی دو ماه صفر تا صد دوره را آموزش می دهد. این بدان معناست که دانشجو طی دو ماه بر دروس خود تسلط پیدا می کند. پروژه 6040 حرف آخر به عنوان پروژه 2 ماهه حرف آخر نیز شناخته می شود و فلسفه این نامگذاری به دلیل زمان آموزش آن است. اما هدف از فراخوانی این پروژه 6040 حرف آخر چیست؟

 

6040 نشان دهنده یک دوره زمانی است. قسمت اول ، 60 ، مربوط به زمان تدریس است که دانش آموز می تواند صفر تا صد درس را در 60 روز به پایان برساند. به طور متوسط ​​، صفر تا صد راه حل آموزشی و آزمایشی برای پروژه 6040 در قالب 300 ساعت آموزش و راه حل آزمون ، البته تا حدی ارائه می شود. یک دانش آموز ضعیف و صفر صفر برای تکمیل پروژه به 600 ساعت زمان نیاز دارد ، بنابراین یک داوطلب با میانگین ده ساعت در روز کل دوره را در 60 روز به پایان می رساند.

 

اما هیچ آموزشی بدون تمرین و حل تست به خوبی کار نخواهد کرد و اینجاست که پروژه 40 حرف آخر وارد عمل خواهد شد. در این قسمت دانش آموز حدود 4900 آزمون شبیه سازی را در قالب 20 آزمون شبیه سازی کنکور و بسیار نزدیک به ورودی حل خواهد کرد. امتحان ، و با هر آزمون ، با توجه به وجود فناوری پاسخگو ، یک دوره از دوره های خود را مرور می کند. حل هر آزمون و بررسی و تجزیه و تحلیل پاسخ دو روز طول می کشد و کل پروژه در مدت 40 روز تکمیل می شود و این فلسفه نامگذاری پروژه 40 است.

در ادامه می توانید لیست مشاوران موسسه حرف اخر را هم ببینید.

پروژه 6040 بهتر است یا صفر تا صد حرف آخر؟

Project 6040 حرف آخر و Project Zero to صد حرف اخر هر دو دو غول قدرتمند در آموزش دوره های کنکور هستند. اما سوالی که من در این چند سال به عنوان مشاور علمی در حرف آخر شنیده ام ، جدا از بحث در مورد تفاوت پروژه 6040 حرف آخر و صفر تا صد ، این بوده است که کدام یک از پروژه های حرف آخر برای من بیشتر مفید است. در همین راستا ، توصیه می کنم برای اطلاع از وضعیت تحصیلی و راهنمایی در مورد انتخاب بهترین بسته برای سطح خود ، با 02166576182 تماس بگیرید یا فرم زیر را پر کنید تا یک مشاوره رایگان و تخصصی در مورد انتخاب بهترین بسته آموزشی از ما دریافت کنید جلسه مشاوره من شما را به طور کامل مشاوران ارشد حرف آخر راهنمایی می کنم و با توجه به سه سال فعالیت به عنوان مشاور ارشد حرف آخر و مشاور کنکور تجربی رتبه 14 ، در انتخاب بهترین بسته ممکن راهنمایی های لازم را به شما می دهم و از طرف دیگر دریافت 20 ٪ تخفیف در کل پروژه آموزش حرف آخر به صورت رایگان.

  • ۹۹/۱۲/۲۲
  • سالار مهربان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی