برنامه مطالعاتی حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

برنامه مطالعاتی حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

  • ۰
  • ۰

امتحانات نهایی را بارگیری کنید
در امتحانات نهایی ، اهمیت همه قسمت های یک درس به یک اندازه در نظر گرفته نشده است. بر این اساس ، برای فصل ها و بخش های هر کتاب ، بارگذاری خاصی در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال ، تعداد سوال هایی که از بخش واژگان عربی آزمون ارائه می شوند با تعداد سوال ها و مقدار سوال داده شده برای ترجمه متن متفاوت است.
این بارگذاری در امتحانات نهایی به دانش آموزان امکان می دهد تا با اهمیت قسمتهای مختلف هر درس آشنا شوند و بر اساس این اهمیت برای مطالعه خود برنامه ریزی کنند. بارگیری در همه مقاطع و دروس توسط طراح سوال شما مشاهده می شود ، اما دانستن بارگیری امتحانات نهایی از اهمیت بیشتری برخوردار است. دلیل این امر این است که امتحانات نهایی علاوه بر معدل دانشجویان ، در رتبه کنکور آنها نیز تأثیر می گذارد. بنابراین ، دانش آموزان باید توجه بیشتری به بارگذاری در امتحانات نهایی داشته باشند و زمان بیشتری را برای مطالعه در بخشهایی که دارای ارزش بیشتری هستند ، صرف کنند و با دقت بیشتری این بخشها را مطالعه کنند.
همچنین توجه به بارگذاری امتحان نهایی باعث می شود دانشجویانی که وقت کافی برای مطالعه ندارند با مطالعه قسمت هایی از هر دوره که برای آنها نمره بالاتر ، نمره قبولی و بعضاً اسکله اختصاص داده شده است در مدت زمان کوتاه نمرات بسیار خوبی کسب کنند. کردن تا کنون ما می دانیم که هنگام برنامه ریزی برای مطالعه در طول امتحانات ، توجه به بارگذاری سوال خود بسیار مهم است و این در پایگاههایی که امتحانات به روش نهایی برگزار می شود ، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

بارم بندی امتحانات نهایی دوازدهم تجربی، بدون شک مهمترین امتحاناتی که دانشجویان قبل از کنکور شرکت می کنند دوازدهمین امتحانات نهایی است. نمرات دروس مختلف این پایه و پایه دوازدهم تأثیر مستقیمی در رتبه کنکور دانش آموزان دارد. به همین دلیل است که دانستن بارگذاری دوازدهم امتحانات نهایی بسیار مهم است. دانش آموزان کلاس دوازدهم باید با این بارگیری ها آشنا باشند و بر اساس آن برنامه ریزی کنند.
علاوه بر دانش آموزان ، معلمان عزیز نیز باید بر اساس این طبقه بندی امتحانات کلاسی خود را انجام دهند تا میزان خواندن دانش آموزان در بخشهایی که در نمرات آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است ، بیشتر باشد. بارگذاری دوازدهم امتحانات نهایی به طور خاص برای رشته های مختلف تعیین می شود. با توجه به اینکه در سالهای اخیر رقابت در رشته تجربی بسیار زیاد و مهم شده است ، ما همچنان بارگیری امتحانات آزمایشی را به روشی خاص بررسی می کنیم.

دوره های پایه دوازدهم رشته تجربی عبارتند از:

دین و زندگی
زبان عربی قرآن
فارسی
زبان انگلیسی
علوم اجتماعی
سلامتی و بهداشت
ریاضیات
علم شیمی
فیزیک
زیست شناسی
در ادامه ، بارگذاری آزمون های آزمایشی نهایی برای هر یک از این دوره ها را تحلیل می کنیم.

در ادامه می توانید پکیج های جامع حرف آخر را نیز مشاهده کنید.

بارم بندی امتحانات نهایی دوازدهم تجربی 99
ما بارگذاری امتحانات نهایی دوازدهم تجربی 99 را در دو بخش دوره های عمومی و دروس خاص شرح می دهیم. در مرحله اول ، توصیه می کنیم با توجه به اهمیت نمرات پایه 12 و معدل در رتبه بندی کنکور ، همه بخشهای کتاب را هر چه بهتر مطالعه کنید و سعی کنید حداکثر نمرات را کسب کنید.
اما ، با توجه به اینکه در طول امتحانات نهایی ، هر دانش آموز ممکن است با مشکلات غیرقابل پیش بینی روبرو شود ، یا در برخی از دروس یک مشکل اساسی داشته باشد ، هر دانش آموز باید روی موضوعات مختلف تمرکز کند. بر روی دو پایه برنامه ریزی کنید:

بیشتر روی قسمت هایی از کتاب تمرکز کنید که در امتحانات نهایی آزمون دوازدهم تجربی رتبه بالاتری دارند.
به بخشها و درسهایی که قبلاً تسلط بیشتری پیدا کرده اند توجه بیشتری کنید و سعی کنید ابتدا این بخشها را مطالعه کنید. زیرا او قادر خواهد بود این قسمتها را سریعتر بخواند و راحتتر آنها را درک کند.
برای رعایت نکات فوق شما را با بارگذاری امتحانات دوازدهم تجربی نهایی آشنا خواهیم کرد.

بارگیری دوازدهم دوره های عمومی تجربی 99-1400
برنامه دوازدهم امتحانات نهایی دوره های عمومی شامل دین و زندگی ، فارسی ، عربی و انگلیسی در جدول زیر آورده شده است.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی