برنامه مطالعاتی حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

برنامه مطالعاتی حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

  • ۰
  • ۰

با توجه به زمان باقیمانده تا کنکور ، همه به دنبال بهترین منبع برای کنکور برای هر دوره هستند و امروز در سایت حرف اخر ، بهترین دی وی دی فیزیک کنکور را به شما معرفی می کنیم که تغییر در روش مطالعه و ارزیابی فیزیک کنکور. او در کنکور بازی خواهد کرد. اما چگونه و با چه معیارهایی بهترین DVD فیزیک را برای کنکور تجربی و ریاضی انتخاب کنیم؟ شما باید معیارهای زیادی را در نظر بگیرید زیرا میزان منابع کنکور برای هر دوره گسترده است و شما باید با توجه به سلیقه شخصی خود بهترین را انتخاب کنید و با کمک آنها سفر خود را ادامه دهید.

 

امروز قصد داریم بهترین منبع فیزیک را برای کنکور به شما معرفی کنیم که دارای ویژگی های زیر است:

 

فرمول را کنار بگذارید ؛ زیرا در این منبع شما فقط با الگو یاد خواهید گرفت

آموزش بصری: به جای حفظ مطالب ، مطالب را درک خواهید کرد.

کوچکترین منبع آموزش فیزیک کنکور - شما فقط در 53 ساعت پرونده آزمون و فیزیک فیزیک خود را می بندید.

در کنکور شماره 100 با افرادی که با کمک بهترین منبع فیزیک فیزیک خوانده اند ، ملاقات خواهید کرد

بخشی از آموزش فیزیک کنکور و سایر دوره ها را به صورت رایگان از ما دریافت خواهید کرد که با کمک آن می توانید به 40 کنکور پاسخ دهید.

ویژگی های بهترین DVD فیزیک کنکور:

بهترین دی وی دی کنکور فیزیک

ما در مقاله های قبلی ویژگی های بهترین دی وی دی های کنکور را برای شما نوشته ایم و می توانید یکی از آنها را مانند بهترین دی وی دی های ریاضی کنکور از این سایت بخوانید. اما امروز ، به طور خلاصه ویژگی های بهترین DVD فیزیک از کنکور فوق را به شما نشان خواهیم داد.

همچنین در ادامه می توانبد بودجه بندی فیزیک کنکور را هم مطالعه کنید.

در وهله اول ، منابعی که اکنون برای کنکور فیزیک ارائه می شود ، با توجه به اینکه فیزیک ماهیتی فرمولی دارد ، همه به سمت آموزش فرمول سوق پیدا کرده اند و این باعث شده است که داوطلبان از آموزش مفهومی دور شوند و به سمت آموزش فرمول پیش روند. آنها فرمول ها را یاد می گیرند اما کافی است سوالات را تغییر دهند تا داوطلب نتواند به آن پاسخ دهد. اما راه حل چیست؟ من به عنوان یک رهبر در رتبه بندی ، پیشنهاد می کنم به جای آموزش فرمول ها ، به آموزش مفاهیم در فیزیک بپردازید ، که برگ برنده شما در فیزیک خواهد بود.

 

نحوه کار داوطلبان کنکور تجربی در دوره فیزیک کنکور 98:

در کنکور 98 رشته تجربی از 575 هزار و 484 نفری که در این رشته شرکت کرده اند ، 117 هزار و 374 نفر در درس فیزیک قبول نشده اند! یعنی 20٪ کل داوطلبان فیزیک در کنکور قبول نشده اند. جالب است بدانید که در زمینه علوم تجربی ، فقط 20،000 نفر موفق به رسیدن به درصدی بالاتر از 50 در این دوره شدند ، یعنی فقط 3٪ از کل شرکت کنندگان توانستند به بیش از نیمی از کنکور فیزیک پاسخ دهند از سوالات. یعنی از هر 1000 نفر فقط 30 نفر.

 

به آمار افرادی که نه گفتند توجه کنید! این تقریباً 6 برابر تعداد افرادی است که به 50 درصد بالاترین سطح رسیده اند و به یاد داشته باشید که این افراد از نظر جسمی در جلسه منفی به نظر نمی رسیدند ، اما نتیجه گرفتند که این حتی برای یکی از شما ممکن است اتفاق بیفتد.

 

آژانس رتبه بندی در ویدیویی که منتشر کرده از یک عبارت کلیدی استفاده کرده است. "شخصی که به درسی پاسخ نمی دهد ، نشان می دهد که آن درس را نخوانده است ، اما شخصی که پاسخ نادرستی دارد ، نشان می دهد که آن را نادرست آموزش داده است."

 

همه این موارد ، به علاوه سطح کنکور ، باعث می شود که به آن آمار برسیم. بنابراین شما باید از منبعی استفاده کنید که بسیاری از افراد به این نتیجه رسیده اند.

در ادامه می توانید مقاله معرفی 5 فصل تست خیز فیزیک کنکور را هم مطالعه کنید.

کم حجم ترین منبع آموزش فیزیک برای کنکور:

این یک پنجره مدال است ، رسانه نمی تواند بارگیری شود ، یا به دلیل اینکه سرور یا شبکه از کار افتاده است یا از قالب پشتیبانی نمی شود.

آیا می دانید در 58 ساعت با حل تست می توانید تمام فیزیک کنکور را فرا بگیرید؟ اما این اتفاق در م instسسه پروفسور عبدالرضا منتظری ، یعنی بسته حرف آخر و پروفسور پیمان کامیار رخ داد. با استفاده از پروژه 6040 حرف آخر ، داوطلب فقط با 58 ساعت آزمون ورودی را با راه حل آزمون خاتمه می دهد. از این نظر ، بسته فیزیک کامیار از نظر کوچک و کامل بودن بهترین منبع فیزیک برای کنکور است و برای اکثر داوطلبان بهترین دی وی دی کنکور فیزیک محسوب می شود.

 

فیزیک حرف اخر را با کنکور مطابقت دهید:

این یک پنجره مدال است ، رسانه نمی تواند بارگیری شود ، یا به دلیل اینکه سرور یا شبکه از کار افتاده است یا از قالب پشتیبانی نمی شود.

سازگاری به این معناست که یک معلم سوالی را در منبع آموزشی خود بررسی می کند (کلاس یا کتابچه یا دی وی دی فرقی نمی کند) و سال بعد در کنکور سراسری سوال مشابه یا همان را می پرسد. جالب است بدانید که فیزیک پروفسور کامیار در سال 1992 92٪ مطابق با کنکور بود ، یعنی همان یا همان 92٪ کنکور سوالات 98 قبلا توسط استاد پیمان کامیار در بهترین دی وی دی فیزیک بررسی شده بود درآمد تجربی امتحان ، که در زیر مشاهده خواهید کرد.

 

طبقه بندی های اصلی با فیزیک کامیار بدست آمده است:

سازگاری فیزیک حرف آخر با کنکور نیز ویژگی جالبی داشت ، افرادی که در فیزیک کنکور 98 به 100٪ رسیده اند و بسیاری از افراد به بیش از 90٪ رسیده اند و در رادیو و تلویزیون مورد تشویق و تحسین قرار گرفته اند. . شبکه های. در میان این افراد که با بهترین دی وی دی فیزیک برای کنکور به درصدهای بالایی دست یافته اند ، می توان سجاد نوری با 100٪ فیزیک ، علی عباس زاده با 100٪ فیزیک ، مهدی رسولی با 100٪ ، سعید ضیایی با 95٪ ، امیر جهان را مشاهده کرد. 87٪ ، امیرحسین محمودی با 86٪ ، علیرضا مردانی با 85٪ فیزیک ، علی عنامی با 80٪ و ... افرادی بودند که این درصد ها را با کمک بهترین منبع فیزیک بدست آوردند.

 

جالب است بدانید که فقط 0.4٪ از شرکت کنندگان موفق به انجام فیزیک بالای 80٪ شده اند ، یعنی از هر 1000 نفر فقط 4 نفر ...

برای تهیه محصولات فیزیک حرف آخر با تخفیف ویژه می تونید به سایت مرکزی حرف آخر مراجعه کنید.

  • ۰۰/۰۱/۰۷
  • سالار مهربان

فیزیک

فیزیک کنکور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی