برنامه مطالعاتی حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

برنامه مطالعاتی حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

  • ۰
  • ۰

معرفی رشته رادیولوژی

رادیولوژی رشته ای است که در آن فارغ التحصیلان در نهایت بر روی عکسبرداری از اندام های مختلف بیماران و تشخیص بیماری ها کار می کنند. به عبارت دیگر ، دانشجویان این رشته رادیولوژیست می شوند و بیماری های مختلف را از عکس های گرفته شده از بدن بیماران تشخیص می دهند و اگر مدارک کمتری از پس از فارغ التحصیلی دارند ، در مراکز رادیولوژی و عکس کار می کنند. با این توضیحات ، می توان دریافت که یک رادیولوژیست همیشه از نظر مالی و تخصصی تأمین می شود. در ادامه ، رتبه لازم برای رشته رادیولوژی ، چه برای دانشگاه ملی و چه برای دانشگاه های آزاد را بررسی خواهیم کرد.

 

درصد مورد نیاز برای رادیولوژی

با بررسی داوطلبان پذیرفته شده در این رشته می توان نتیجه تقریبی گرفت. بر اساس تحقیقات من ، میزان تقریبی پذیرش رادیولوژی به شرح زیر است:

 

به طور متوسط ​​35٪ برای دوره های اختصاصی

میانگین 45٪ برای دوره های عمومی

 

رتبه قبولی رادیولوژی

جدول زیر به شما کمک می کند تا رتبه لازم برای فناوری رادیولوژی را برای دانشگاه های مختلف بدانید. این جدول میانگین رتبه کنکور رادیولوژی را بر اساس سه منطقه ای که دانشگاه های مختلف در این رشته برای آنها تدریس می شود ، نشان می دهد.

دوستان در ادامه می توانید مقاله رسیدن به دندان پزشکی را هم مطالعه کنید.

 

رتبه متوسط ​​مورد نیاز برای رادیولوژی

آخرین رتبه قبولی رادیولوژی

برای اینکه بتوانید برای پذیرش در رشته فناوری رادیولوژی راحتتر برنامه ریزی کنید ، بهتر است آخرین رتبه قبولی رادیولوژی را بدانید. با دانستن آخرین رتبه قبولی و سابقه آخرین رتبه قبولی در این رشته می توانید برنامه ریزی خود را به گونه ای انجام دهید که درصدهای لازم برای قبولی در این رشته را بدست آورید. بخاطر داشته باشید که نتایج و میزان قبولی هر ساله در همه رشته ها تغییر می کند ، بنابراین برنامه ریزی کنید که برای خود مقداری حاشیه ایمنی ایجاد کنید. این به معنای کسب درصدهای بیشتر از درصد آخرین رتبه قبولی در سالهای گذشته است.

 

رتبه قبولی رادیولوژی دانشگاه آزاد

در این بخش ، رتبه و درصد مورد نیاز برای پذیرش در رشته رادیولوژی در دانشگاه آزاد را بررسی خواهیم کرد. داوطلبانی که در این رشته برای قبولی در دانشگاه سراسری تحصیل نکرده و از آمادگی کافی برای کسب درصدهای ذکر شده در بالا برخوردار نیستند ، در حال قبول شدن در کنکور دانشگاه آزاد هستند. لازم به ذکر است که تا سال 1998 رشته فناوری رادیولوژی در هیچ یک از دانشگاههای آزاد ارائه نمی شد. امسال به احتمال زیاد این رشته در دانشگاه آزاد پذیرفته نمی شود اما باید منتظر راهنمای انتخاب رشته باشیم تا بفهمیم آیا این رشته در سال جدید در دانشگاه آزاد پذیرفته می شود یا خیر.

 

رادیولوژی دانشگاه آزاد بدون کنکور

با توجه به توضیحاتی که در مورد رشته رادیولوژی در دانشگاه آزاد داده شد ، طبیعتاً رشته رادیولوژی در دانشگاه آزاد بدون کنکور معنی ندارد. در نتیجه تحصیل در این رشته بدون کنکور امکان پذیر نیست.

 

رتبه مورد نیاز برای رادیولوژی دانشگاه

اکنون برخی از رتبه های پذیرش در دانشگاه خودگردان رادیولوژی را مرور می کنیم. در سه جدول ، میزان پذیرش و درصد این داوطلبان را برای هر یک از سه منطقه به طور جداگانه آورده ایم.

در ادامه می توانید مقاله رتبه لازم برای قبولی در رشته پزشکی را هم مطالعه کنید.

سوال معمول است

رتبه مورد نیاز برای پذیرش در رادیولوژی دانشگاه آزاد چقدر است؟

لازم به ذکر است که تا سال 1998 رشته فناوری رادیولوژی در هیچ یک از دانشگاههای آزاد ارائه نمی شد. امسال به احتمال زیاد این رشته در دانشگاه آزاد پذیرفته نمی شود اما باید منتظر راهنمای انتخاب رشته باشیم تا بفهمیم آیا این رشته در دانشگاه آزاد در سال جدید پذیرفته شده است یا خیر.

 

آیا می توان رادیولوژی را بدون کنکور خواند؟

رشته رادیولوژی دانشگاه آزاد بدون کنکور پوشش داده نمی شود. در نتیجه تحصیل در این رشته بدون کنکور امکان پذیر نیست.

  • ۰۰/۰۲/۲۴
  • سالار مهربان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی